Sponsorerede blogindlæg3.jpg

ONE-TIME TILBUD TIL DIG PÅ FOODSTYLING MASTERCLASS

For en begrænset periode kan du få adgang til kursus-overbygningen til Foodstyling Masterclass

 

Tilbuddet slutter: I dag kl. 24.00
 

 

ET kursus specielt for STUDERENDE PÅ Foodstyling Masterclass

 

kursus-overbygningen ER ET MUST FOR DIG, SOM ER:

 

 

Blogger - og vil i gang med sponsorerede blogindlæg, som du vil kunne tage tusindevis af kroner for

Selvstændig - og har et produkt eller en webshop, du gerne vil råsælge af

Ansat I en virksomhed - og ER ansvarLIG for marketing og salg

Freelancer - og vil arbejde som professionel madfotograf OG FOODSTYLIST

 

Vil du vide hvordan du fletter produkter ind i et madbillede, så det ser naturligt ud? 

 


 

Hvordan går du fra at arbejde med dine egne billeder og din fotostil, til at: 
 

  • Få integreret en vilkårlig (farvestrålende) emballage uden den ser malplaceret ud? 
     
  • Formidle værdien af et produkt, så målgruppen på 2 sekunder forstår den og hvorfor de bare skal have produktet?
     
  • Tage billeder, som konverterer på websider og sociale medier og ikke bare ser flotte ud? 
     
  • Gøre køkkenrelaterede produkter, såsom viskestykker, duge og redskaber levende og interessante i billeder?
Sponsorerede blogindlæg´´.jpg

Workshoppen er et af de mest efterspurgte overbygninger
til Foodstyling Masterclass


Du lærer, hvordan du kombinerer madfotografering med
produktfotografering, så dine billeder sælger. 

IMG_6648.jpg
dansukker_louiogberanisen1.jpg

 

DU SKAL IKKE BLIVE GOD TIL DAMEBLADSBILLEDER, MEN TIL AT KOMBINERE KONCEPT, MÅLGRUPPE OG PRODUKT TIL BILLEDER, SOM KONVERTERER

 

 

Du ved det måske allerede; det er ikke bare at tage et billede af et produkt. Det ser lynhurtigt opstillet og sælgende ud.

At fotografere og style madbilleder er ikke det samme, som at formidle og sælge med billeder - især ikke når du skal implementere et produkt eller en emballage også.

Du skal få produktet til at kommunikere på bedst mulige måde til målgruppen, så de foretager en handling.

Yes, konverterer produktbilledet ikke, så er billedet ligegyldigt. Dit billede skal sælge!

 

Det betyder, at når du arbejder med brands og produkter i billeder, er der mange komponenter du skal have styr på inden du overhovedet kan stille dig bag kameraet.

Det handler ikke om “sådan skal et madbillede se ud”, men i stedet om kommunikation.

Kommunikationen skal være overbevisende og præcis til målgruppen.

Et billede kan være nok så flot, men hvis det ikke rammer målgruppen og kommunikerer værdien af produktet, så har billedet ikke noget formål.

Sponsorerede blogindlæg´´.jpg

IMPLEMENTER PRODUKTER OG BRANDS I DINE MADBILLEDER

 

En kursus-overbygning med alle teknikker til at implemente produkter i dine madbilleder. Du får alle metoder, alle tricksene lige her, lige til at bruge i din forretning eller på din blog

 

Chokoladetrøfler_1080px_72ppi-3.jpg
 

Alle produktbilleder fortæller en historie
– men fortæller du den rigtige historie? 

Efter kurset gør du. 

 

 DU BLIVER STORMESTER I:

 

 

At kommunikere visuelt til en defineret målgruppe, så du kan skabe produktbilleder som konverterer.

At implementere produktemballage (uanset farve og form) på en naturlig og lækker måde.

De tre slags produktbilleder, du altid skal inkludere - uanset om er måltidskasse-leverandør, køkkenmaskine-sælger eller blogger.

At blive klar på de områder, som du skal være 110% opmærksom på, når du arbejder med brands og produkter i madbilleder.

At vide præcis, hvilke objektiver, som du skal bruge til forskellige slags produktbilleder

 Kreative vs. standard produktbilleder - og hvordan du fotograferer begge slags.

Hvordan du skal udarbejde sponsorerede blogindlæg, som samarbejdspartnere står i kø for.

 
kdks.png

 

DU FÅR 4 KURSUSDELE MED 21 LEKTIONER - OVER 4 TIMERS VIDEO-TRÆNING, PRAKTISKE EKSEMPLER OG WORKSHEETS

Del 1: Produktfotografering

 

1| Foundation

Lær hvorfor produktfotografering ikke handler om flotte madbilleder - og hvad som i stedet er afgørende. Herudover hvilke 4 områder du skal have fastlagt inden du overhovedet kan stille dig bag kameraet.

2 | Foodstyling professionelt

Få den overraskende definition af foodstyling, hvordan den adskiller sig fra den almindelige opfattelse af madfotografering og hvorfor du skal glemme alt om "dameblads"-billeder. 

3 | Visuel kommunikation

Lær hvad visuel kommunikation er og hvorfor du skal bruge det, hvordan det har indvirkning på produktfotografering og hvordan du bruger det aktivt til at få dine produktbilleder til at sælge. 

4 | Pitch

Få min unikke metode til salg med produktbilleder, så de konverterer, samt hvilke 3 produktbilleder, som du skal bruge for både at promovere og informere. Uanset om det er mad, forklæder, duge eller spækbrætter, som du skal sælge eller promovere. Vi gennemgår billedeeksempler i detaljer, hvordan du selv gør og hvad du skal undgå. 

 

DEL 2 | GRUNDLAG FOR PRODUKTBILLEDE

 

5 | Afsender:

Lær hvilken markant betydning afsender af produktbillederne har og hvordan du bestemmer den primære. 

6 | Produkt/mad: 

Du gennemgår, hvordan du analyserer et produkt/mad.

7 | Budskab/koncept

Vi arbejder med budskab og koncept i dine produktbilleder, hvordan du bestemmer det og hvad du skal bruge det til videre frem. 

8 | Målgruppe:

Lær hvordan du bestemmer din målgruppe: Vi gennemgår hvordan du bruger de 4 parametre af målgruppesegmentering, opdeler målgruppen yderligere ud fra spørgsmål og metoder, så du ved præcist, hvordan du skal style dit billede.

9 | Keywords/moodboard:

Lær hvorfor og hvilke former for keywords, som danner planen for dit billede og gør det lynhurtigt at fotografere. Vi ser på en række billedeksempler, så du får en forståelse for, hvordan keywords kan omsættes til foodstyling og hvordan du selv kan gøre det i praksis. 

10 | Fastsæt ramme

Vi samler alle del-elementer til en køreklar plan til din foodstyling, så du ved præcis, hvad du skal gøre når du står bag kameraet. 

Del 3: Opbygning og fotografering af produktbillede

 

11 | Emballage

Lær hvordan du analyserer en produktemballage, så du kan implementere den på bedst mulige måde i et produktbillede. Vi gennemgår en række "to-do" og "not-to-do" -eksempler, så du ved præcis, hvor udfordringerne kan være og hvordan du håndterer dem. 

12 | Farver

Farver har enorm indflydelse på produktbilleder, så vi ser på farveteori og hvordan du bruger den til din fordel - både til at skabe balance og til at skille produktet ud eller understøtte det ved hjælp af farver. 

13 | Lys

Lær hvilken slags lys som du skal bruge til produktfotografering, hvordan du skal vurdere det i forhold til produktet og hvilke metoder, du kan bruge til at fremhæve dit produkt på bedst mulig måde. 

14 | Objektiver

Vi gennemgår hvordan du finder den passende brændvidde til dine produktbilleder, så du kan vælge det rigtige objektiv. Du får min anbefaling til det bedste prime objektiv og det bedste zoom-objektiv til produktfotografering, herudover hvilken (overraskende) objektiver som jeg selv bruger til alle mine produktbilleder. 

15 | Baggrund og props

Lær hvordan du vælger de rigtige baggrunde til produktbilleder (det er ikke kun almindelige plader) og hvordan baggrunde kan ødelægge dine produktbilleder, selvom de matcher konceptet. 

iMac-mock-up-diferents-views1.png

Vi gennemgår hvilken betydning props har for dine billeder, hvordan du finder de rigtige og hvad du altid skal undgå.

16 | Storytelling

Lær hvordan du fortæller en historie om produktet visuelt, så din målgruppe instant ved du taler til dem. Du får mine 4 hacks, som jeg altid bruger - hvordan du bruger dem og hvor du kan have udfordringer. 

17 | Vinkler

Vi ser på hvordan du vælger hvilken kameravinkel du skal fotografere fra, hvilken betydning den har for billedet og hvordan du styler produktet til vinklen. 

18 | Teknik og efterbehandling

Se den ene ting, som er essentiel når du fotograferer produktbilleder! Vi gennemgår hvordan du bedst indstiller dit kamera, når du fotograferer produkter, herunder blænde, ISO, lukketid, lysmåling. Herudover ser på efterbehandling af dine billeder og du lærer hvordan du på 2 minutter kan redigere dine produktbilleder, så de får samme udtryk. 

DEL 4: SAMARBEJDE OMKRING PRODUKTBILLEDER

 

19 | Samarbejde med brands og virksomheder

Vi gennemgår best practice for samarbejde med brands og virksomheder, hvad du skal have fokus på og hvad du skal gøre i forhold til, at kombinere din billedstil med et brand. 

20 | Samarbejde med grafiker

Lær hvad du skal have helt styr på når du fotografere billeder, som du skal samarbejde om med en grafiker. Hvad er dit ansvar og hvordan tager du produktbilleder, som matcher på en produktemballage.

21 | Sponsorerede blogindlæg

Du får viden om hvordan du udarbejder produktbilleder til et sponsoreret blogindlæg, som får brands og kommunikationsbureauer til at betale dig mange tusinde kroner igen og igen. Du får min unikke opsætning af sponsorede blogindlæg.

testimonial 1.png
produktfotografering.jpg
 

Fantastisk kursus som suppler Foodstyling Masterclass på bedste vis. Kurset er en guld grube af brugbar og unik viden, som alle som arbejder med visuel marketing og salg bør kende. Det her kursus er en game-changer. 

- Emma H. (kursusdeltager)

TAG MADBILLEDER MED PRODUKTER OG BRANDS - SOM VIRKER

ONE TIME OFFER: KUN for STUDERENDE PÅ FOODSTYLING MASTERCLASS

TILBUDDET slutter KL. 24.00

FLEX

  • Produktfotograferings workshop
  • 4 kursusdele
  • 21 video-lektioner
  • Alle fremtidige kursusopdateringer


3 månedelige BETALING AF

447 kr.

2 månedelige BETALINGer AF

350 kr. KØB NU

STANDARD

  • Produktfotograferings workshop
  • 4 kursusdele
  • 21 video-lektioner
  • Alle fremtidige kursusopdateringer


1 BETALING AF

1197 kr.

600 kr.
KØB NU

hvordan fungerer det?

Kursusmaterialet er en blanding af video, slides og printvenlige pdf'er.

Videoerne skal ses online, men alle arbejdsark og guides kan du downloade og printe ud (eller bare læse online).

Kurset er dit til evigt eje. Det vil sige, at du kan tage kurset alle de gange, du lyster og orker. Uden begrænsning.

Du vil straks efter betaling vil du modtage en e-mail med oplysninger om din ordre. 

Kurset ligger klar til dig på din personlige kursus, hvor du også finder Foodstyling Masterclass. Du vil have øjeblikkelig adgang til alt kursusmateriale på workshoppen. 

Jeg anbefaler dog, at du har været gennem Foodstyling Masterclass før du går i gang med produktfotografering, da kurset er lavet som en naturlig overbygning. 


Louise1.png

"det her kursus er helt særligt for mig"

Kurset, produktfotografering, er helt specielt for mig, da det er det område indenfor fotografering, som jeg personligt brænder allermest for; at kommunikere og sælge gennem billeder.

Jeg har en uddannelse med speciale i forbrugere, produkter og brands og hvordan de her områder kombineres og kommunikeres på tværs.

Materialet, som du får på kurset, har jeg undervist studerende i på videregående uddannelser og rådgivet virksomheder i.

Det betyder, at det har været forbeholdt en fagprofessionel gruppe, hvilket jeg synes er lidt ærgerligt. Så nu får du chancen for at få fingre i det hele og jeg glæder mig sådan til, at du skal igennem det hele på kurset. 

 

Sponsorerede blogindlæg´´.jpg

HVORDAN ADSKILLER KURSET SIG FRA FOODSTYLING MASTERCLASS?

 


'Produktfotografering' er en overbygning til Foodstyling Masterclass. En speciale-del.
Kurset er designet, så der er en naturlig overgang fra Foodstyling Masterclass - vi bygger ovenpå med mere avancerede metoder og tilgange til professionel foodstyling og fotografering.